Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Jul 2024 13:12:27 +0300

Tere!

Alutaguse Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/18529 
aadressile Ida-Viru maakond, Alutaguse vald, Katase küla, 13111 
Kauksi-Vasknarva tee (Piirdeaed väravatega) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kinnistu omanike sõnul andis kinnistul käinud 
transpordiametnik suulise nõusoleku piireaia asukohale, sest see on seal 
olnud aastakümneid. Omanikud tegid ise oma kuludega tee ääre ohtlikest 
puudest vabaks (Transpordiamet ja kov on sellest teadlikus). Kuna kinnistul 
on mitmeid omanikke, siis otsustati piirdeaed seadustada ja esitati 
ehitusteatis. Kohalikul omavalitsusel ei ole põhjust piirdeaia asukohaga 
mitte nõustuda kui Transpordiamet annab oma kooskõlastuse ja ei pea 
vajalikuks piirdeaia asukohta muuta.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27058066>  (menetlus nr: 
442251), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 05.08.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Alutaguse Vallavalitsus) või menetleja (MARIN GRÜNING) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister